Det er faktisk snart jul

Og KX leverer inntektsmulighet til alle sine 220 klubbkunder gjennom "juleshoppen" som innebærer minimalt med egeninnsats i klubben utover vareutleveringen i desember.

Det tilbys online juleshop med utvalgte leverandører som KX har fremforhandlet gode avtaler med til våre kunder i disse dager. Fellesnevneren for leverandørene er at det er kvalitetsprodukter som gir GODE marginer til klubben, ingen varelager og fri frakt til klubbhus.

Pga vårt gode nettverk med klubbene, har vi også kopiert modellen en klubb som har gjennomført juleshop i siste 20 år, og som har masse god erfaring de gledelig deler med våre andre klubber. En inntekt opp mot 400.000 til klubben er viktig for klubbens drift  (800 medlemmer i klubben).

KX står for den webbaserte løsningen inkludert online kortbetaling og shop inkl produktbilder. Med full integrasjon mot klubbens medlemmer via mail, så kan klubben også velge å sende ut juleshop-bestillingsskjema direkte på mail. Vareprøver pr leverandør sendes til klubbhuset om ønskelig slik at medlemmene kan se produktene før bestilling.

Klubbens jobb blir da å sørge for at varene blir delt ut til medlemmene på avtalte ettermiddager i desember. Et hyggelig juletreff for klubbens medlemmer med julekaker og gløgg var undertegnedes egen erfaring i fjor!

Eksempel på online shop: