Thomas Brantsæter har blitt ansatt hos KX Products

Vi øker vår kundemasse og har styrket teamet vårt med en ansatt på Oslo-kontoret

Thomas Brantsæter er ansatt i KX Products med ansvar for videreføring av selskapets salgsarbeid og kursgjennomføring hos eksisterende 250 klubbkunder. Thomas er blant de yngste trenerne i landet med UEFA B-lisens trenerkurs, og jobber i dag som trener i Stabæk Fotball sin eliteavdeling. Thomas er aktiv fotballspiller med erfaring fra Stabæk Fotballs eliteavdeling og Røa IL i 3. Div. Utover dette tar Thomas med seg verdifulle erfaringer fra flertallige studiebesøk hos nasjonale og internasjonale topp- og breddeklubbsmiljøer, i regi av vår gode samarbeidspartner, Norsk Fotballtrenerforening. I tillegg til å støtte fleridretts- og breddeklubber i bruk av verktøyene 123klubb, 123cup og 123booking vil Thomas ta del i arbeidet med 123proff fase 2.