Nr 10 på Kodelaget er på plass

Stor stas å signere utvikler som liker både JAVA og IDRETT

I dag mandag 17. mars er Henning på plass på Ullevål stadion. På bildet får nyansatte Henning Kvalheim (t.v) overrukket drakt med nr. 10 av administrerende direktør Frode Samuelsen.

Henning er en erfaren senior utvikler i kjerneteknologien vi benytter i KX, og har i over 10 år jobbet med utvikling av avanserte Java-baserte løsninger, både web- og mobilbaserte. Han har stor sans for å utvikle brukervennlige løsninger som gjør hverdagen enklere og bedre for sluttbrukeren. Henning er 43 år, og har lang erfaring fra selskapene Superoffice og KnowIt. Han har hatt et bredt spekter av roller i prosjekter, det være seg som utvikler, teknisk prosjektleder eller rådgiver. Har jobbet mye med å beskrive og utvikle både design og teknisk løsning, komponere arkitektur, integrasjoner, spesifikasjonsarbeid, programmering, etc.

Privat er Henning en aktiv far til to idrettsinteresserte jenter som er aktive innen håndball og hesteriding. Selv er han aktiv basketballspiller og har de siste 6 sesongene spilt på herrelaget til Kolbotn IL. Han bruker også sin fritid
som frivillig ressursperson i både Oppegård IL og Kolbotn IL, og det er ekstra kjekt ettersom dette er 2 av KX`største fleridrettsklubber. Han er også tidligere fotballspiller i Hovdebygda IL (også KX-kunde) og har som
publikum hatt gleden av å oppleve begge gangene Ålesund FK vant cupfinalen på Ullevål stadion, samt en uforglemmelig el clasico 2006 i Madrid.

Vi ser frem til å ha Henning i teamet vårt, og har stor tro på at han vil bli en viktig bidragsyter på å løfte særlig 123klubb og 123cup til neste nivå!