Anbefalinger fra våre kunder!

Se hva noen av kundene våre sier om KX Products og 123klubb!

KX Products ønsker å tilby klubbene våre en løsning som skal effektivisere det daglige arbeidet rundt en idrettsklubb, og forbedre kommunikasjonen med medlemmene, og til slutt sørge for at idrettsklubben får bedre resultater økonomisk, men også sportslig grunnet økt entusiasme. Vi får mye skryt for at 123klubb hjelper kundene våre, og i denne artikkelen kan du lese hva noen av våre kunder synes om 123-produktene:

"Vi i SFK ønsket et system for å ha kontroll på medlemmer, foreldre, mailadresser, innbetalinger osv. Tidligere hadde vi flere excel ark på kryss og tvers, noen brukte andre programmer og noen brukte ikke noe som helst, for å ha kontroll på sin gruppe. Å koordinere dette og passe på at alle fikk sin faktura var en stor utfordring. Nå har vi gjennom 123klubb fått en felles plattform hvor vi har registrert spillere, foreldre, tlf nummer, adresser og mailadresser. Når hver enkelt årstrinnskontakt registrerer et nytt medlem er det enkelt for de på kontoret å sende ut faktura. Oppfølging av faktura for hver enkelt er også veldig enkelt og vi kan se oversikter fordelt på lag, totalt, prosentvis innbetalt osv. Det er også mulig å differensiere kontingent og treningsavgift for årstrinn, trenere, æresmedlemmer etc. Terskelen for å bruke programmet er lav både for regnskapsansvarlig og koordinator, og ved å bruke et par timer i programmet får man til det aller meste innenfor disse kategoriene. I tillegg er det mange andre muligheter i programmet som vi ikke har sett på foreløpig, som treningsbank, øvelser, øktplanlegger, statistikker og masse mer. Må også nevne at supporten i oppstarten har vært upåklagelig med raske tilbakemeldinger, både dag og kveld!"

- Thomas Wiese, Superbruker i Sarpsborg Fotballklubb

"Vårt valg av 123klubb var relativt enkelt, og vi har ikke angret! Vår største utfordring var å finne ny løsning for drift av medlemsregisteret, og etter få dager var vi i gang med fakturering av kontingenten. Vi vil også gradvis ta i bruk øvrige deler av systemet. Oppsummert er vi meget fornøyd med valget, og vi har også fått meget god oppfølging fra KX Products."

- Ole Kristian Wiig, Leder Ull/Kisa IL

"Vi i Hana IL kan absolutt anbefale KX Products sin løsning. Vi sparer masse arbeidstid, og vi har fått en mye mer brukervennlig nettside som samtidig ser fin ut. Slik det ser ut nå så gir 123klubb oss en fortjeneste på opp mot 100 000 kroner i året gjennom de effektive modulene produktet gir klubben!

PS: Hadde de fleste klubber i Sør-Rogaland (som i Nord-Rogaland) brukt denne løsningen hadde vi spart enda mer tid og tjent enda mer på denne nettløsningen!"

- Helge Haugen, Daglig Leder Hana IL

"Jeg er helt imponert. Vi ble kunder tirsdag, og fakturerte alle medlemmene våre fredag!"

- Erik Pettersen, Kristiansund FK

Manchester Futsal via Twitter:

Nice to sit down with @Svanuzaj @123klubb @KXProducts to review @MFC_Futsal Youth website. Excellent functions to manage our youth programme

— Manchester Futsal (@MFC_Futsal) May 6, 2014

Andre kundesitater:

·         "Et genialt produkt og konsept – win-win for klubbene og dere"

·         "Vi må lytte til våre tillitsvalgte/dugnadsarbeid – det er dette de behøver og ønsker seg"

·         "Lett og enkel side å jobbe med"

·         "Har nesten ikke merket på mailen at vi skulle arrangere cup. Alt har gått på skinner"

·         "Nå er det bare å melde seg inn i styret – det blir jo ingenting igjen for dere å gjøre"

·         "Endelig har vi et oversiktlig sted hvor vi får den info vi trenger!”

- Over 180.000 personer registrert som brukere

- Brukere fra ca 75 ulike idretter