KX Products styrker kundeteamet!

Philip Dahlgren er vår siste nyansatt. Les mer her!

I tråd med selskapets vekst og strømmen av nye kunder, må KX Products styrke kundeteamet. Derfor er vi veldig glade for å kunne ønske Philip Dahlgren velkommen til KX Products.

Philip går for øyeblikket siste året i et treårig studieløp på sports management ved høyskolen i Telemark. Studiet innholder alt fra arrangement, pedagogikk, sosiologi, markedsføring og økonomi. Han var markedsansvarlig under Bøsprinten Triathlon i våres, og har tidligere hatt praksis i markedsavdelingen hos Sandefjord Fotball. For tiden jobber han med og rundt sponsorer til Telemarkskonferansen som skal arrangerers til våren ved Høyskolen i Telemark. Videre har han en lang erfaring fra idretten, og da spesielt fotball. Philip gikk på toppidrett fotball ved Sandefjord Vidregående skole, og har spilt på flere ulike nivåer, men spiller for tiden for Majorstuen FK i 5 div i Oslo. Han har alltid brent for idretten og etter at han begynte å studere sports management begynte også interessen for det administrative arbeidet i og rundt idretten. Philip er en positiv og engasjert person som liker nye utfordringer, og vi tror han vil passe perfekt inn i KXP.

Philip går inn i en deltidsstilling tirsdag 4. november og kommer til å jobbe med support, kundeoppfølging, kursing og salg hvor 123klubb blir hans hovedområde.