KFUM-kam ble kunde nr 300

Vi ønsket velkommen til KFUM Kameratene med hjemmelaget kake og en overraskelse i etableringskurset

I skrivende stund er vi godt over 300 idrettsklubber som kunder, men i slutten av oktober ble kunde nummer 300 ønsket velkommen hos oss i KX Products AS. Det har vært planlagt en god stund å markere den 300. kunden hos oss, og i etableringskurset denne uken hos KFUM-kam på Ekeberg i Oslo, ble det markert med kursdeltakerne. På bildet under ser dere nestleder, daglig leder, ansvarlig for hall/treningstider, medlemsansvarlig og ansatte i KFUM-akademiet. De vil alle få en ny hverdag når 123klubb er klare, og eget kurs med trenere/lagledere er planlagt rett over jul. Dette er hva nestleder i klubben selv sier om 123klubb som valgt klubbverktøy og hjemmeside:

KFUM-Kameratene ser virkelig fram til ta i bruk 123klubb i løpet av kort tid. Vi har et ønske om å være klubbstyrt og med dette verktøyet på plass, tror vi at vi skal få til det i sterkere grad, også på web. Vi ser samtidig at dette systemet kan bidra til å effektivisere driften, samt at vi på en bedre måte skal kunne kommunisere med våre nesten 1400 medlemmer.

I tillegg til en utrolig vellykket hjemmelaget gulrotkake fra undertegnede, så blir klubben gitt noen timer ekstrastøtte i etableringen samt gratis lån av 2 oppblåsbare ballbinger 15*18 meter på valgfritt klubbarrangement som vi disponerer via www.sundayleague.tv.

Vi er stolte av å få KFUM-kam med på laget, og ser frem til lansert hjemmeside med responsivt design som blir klart i år!